Tabuľa hanby

 

Iste ste sa už stretli so superprístupom personálu v supermarketoch. Ono bolo by to super, keby sa všetci v supermarketoch správali super, ale žiaľ nie vždy je to tak. Všetci máme skúsenosti s neochotným personálom, s pokazeným mäsom či iným tovarom, alebo s nepríjemnosťami pri vybavovaní reklamácií. Podeľte sa o tieto negatívne informácie aj s ostatnými zákazníkmi. Ukážme, že my sme platiaci zákazníci a za svoje peniaze chceme dostávať kvalitné služby.

Pridajte vaše zlé skúsenosti zo supermarketov

Dátum: 08.12.2012

Vložil: Miso

Titulok: Zlava, ktora uz neplati?

Podelim sa o svoj zazitok z nakupovania v Bille, v Samorine. Mal som so sebou ucet z posledneho nakupu v Bille, na ktorom bolo napisane: 10 % zlava na cely nakup. Toto podla mna znamena, ze z noveho nakupu sa mi odrata 10 percent. Lebo to je zlava. A na ucte som mal napisane ZLAVA. Zostal som velmi prekvapeny, lebo ked somdnes platil pri pokladni- nakup 171 EUR, pokladnicka mi oznamila, ze zlava uz neplati a preto sa mi nic neodrata. Lebo tato zlava bola obmedzena na kratku dobu, vraj 2 dni. Zostal som dost prekvapeny, lebo nikto mi take vtedy nepovedal, a na papieri nie je nic o zlave na obmedzene obdobie. Takze, bol by som rad, keby Billa prestala povazovat slovenskych spotrebitelov za tupe ovce! Lebo to, co predvadzaju, je nechutne, a zodpoveda presne tomu, co nas povazuju. Za hlupe stado. Ako moze byt kava dolce gusto, ktora normalne stoji 4,90 EUR, v akcii s velkym AKCIA, za 5,40 EUR? Toto je ferovy pristup k zakaznikovi?

Dátum: 30.06.2011

Vložil: Jan

Titulok: Drzim palce

Velmi sa mi paci tento napad, drzim palce a budem sledovat reakcie navstevnikov

Pridať nový príspevok